develop

develop
 
برای کارای کامپیوتر . رایانه . pc

آمارگیر وبلاگ



 احساس می­کنم کاری را به خوبی انجام داده­ام، آدم با هوشی هستم، دوستی را می­شناسم که خیلی سریع راه حل مسائل روز مره را پیدا می­کند، آدم باهوشی است. در جلسات فوتبال هفتگی دوستی دارم که خیلی خوب بازی را هدایت می­کند، آدم باهوشی است. شخصی در فامیل داریم که با استفاده از وسایل معمولی چیزهای جالبی ساخته و استفاده های فراوانی از آنها می­کند. آدم باهوشی است.

واژه "باهوش" بارها در پاراگراف بالا به کار رفته است، هرکدام از نقش های فوق عمل متفاوتی با دیگری انجام می­دهد، نکته مشترک باهوش بودن فاعل می­باشد. هوش در زمینه های مختلفی قابل بیان و بررسی می­باشد، بر طبق آنچه یافته ها نشان می­دهند، افراد می­توانند در زمینه های حل مسائل درسی و ریاضی، خلاقیت و نو آوری، کارهای بدنی و فیزیکی، هنر و انجام اموری مانند رهبری و مدیریت گروه هوشمند باشند.

همه موارد گفته شده ظاهراَ ریشه در عملکرد مغز انسان دارند و مغز انسان است که با فعالیت های خود چنین موحتبی را در اختیار ما قرار می­دهد. مغزی که دارای دو نیم کره چپ و راست بوده و عملکرد هر نیم کره یکی از از زمینه های هوشمندی را کنترل می­کند.

کتاب : "چقدر با هوش هستید؟" نوشته آلفرد مانزرت با معرفی مفاهیم هوش، عملکرد هر نیم کره، روش هایی برای اندازه گیری هوش (IQ) به کمک برخی تستها بیان و آنها را تفسیر می­کند. امیدوارم مطالعه این کتاب کمکی در زمینه آشنایی با هوشمندی و روش هایی برای بهبود و افزایش هوشمندی در اختیار دوستان قرار دهد.

یاشار کاوسیان 7/3/1392



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 2 تير 1392برچسب:کتاب : , توسط بهزاد

ابزار پرش به بالا